Přejít k obsahu webu

Stihnu se vystehovat za vecer a dopoledne?

30.6.2006

Je patek 30.6.06 20h57 a ja pred tremi hodinami skoncil rok stazovani. Zitra v 14h prijede rodina odstehovat me saky paky k sobe a timto se takrka uzavre muj sestilety pobyt v Dijonu.Ted se balim. Moc casu mi na to nezbyva, ale snad to stacit bude. Kazdopadne me dodavaji dobrou naladu ruzne nalezy, na ktere narazim:

  • ctyri pohledy z Nancy, ktere jsem koupil v pulce brezna s tim, ze je poslu rodicum, prarodicum, strejdum/tetam. Neposlal jsem a mezitim jsem dokonce byl v Praze
  • slozka dokumentu "k precteni a k protrideni", ktere jsem dal uzkostlive stranou v pulce dubna. Tehdy jsem uklizel pokoj, abychom mohli slavit Lucciny narozeniny. Dodnes jsem se dokumentu ani netknul…
  • Ani nemluvim o novinach a casopisech, ktere dnes vyhodim do sberu, aniz bych je povetsinou byt prolistoval. Kolik desitek eur jsem takhle vyplytval?
  • prihradka dokumentu "k protrideni", kterou stehuji snad jiz od 1. rocniku. Dokumenty stale cekaji na protrideni.

Kazdopadne to je legrace a jeste nejake poklady urcite objevim.

Mam radost, ze postoupilo Nemecko. Skoda jen, ze tento zapas nemohl byt az ve finale. Co se fotbalu tyce, tak snad budu v utery v Dortmundu "vedle toho", divat se na semifinale na obri obrazovce ve Fan Festu hned vedle stadionu. Budu informovat.

Dobry vecer preji.

komentáře 2
  1. Přeju hodně štěstí:-)

  2. hehe, to je veselý! my se hrdě vystěhovaly za několik málo hodin (2 v sobotu večer a 3 v neděli ráno), přičemž já to lehce podcenila: jak časově (když vstoupila propriétaire, měla už alice u sebe vycíděno a drhla koupelnu, zatímco já teprve seděla nad kufry), tak místně (tři kufry se ukázaly být dost nereálný, tak má ještě tašku zlatá nina).a z mannheimu mi napsali, že pro mě nemaj byt. wish me good luck při hledání colocatairů.

Napsat komentář